poniedziałek, 10 czerwca 2013

Liebster Blog

Ostatnio, zostałam zaskoczona miłą nominacją do Liebster Blog awards. Dziękuje serdecznie :) Chwilę mi zajęło, zanim zebrałam się do napisania tego posta, wymyślanie pytań nie jest łatwe, a wybranie blogów też nie. Ale w końcu się udało :) 

Może jeszcze zasady: 
Nominację przyznaje się "za dobra pracę" blogom o mniejszej liczbie odwiedzin i obserwatorów.
Po odebraniu nominacji odpowiada się na 11 pytań od nominującego.
Następnie wskazuje się 11 blogów i zadaje 11 pytań.
Nie można nominować osoby, która nas wybrała.

Moje odpowiedzi:

1. Bez czego nie możesz żyć?
 -  bez dobrego jedzenia
2. Jakie jest Twoje życiowe motto?
 - nie posiadam motta
3. Skąd wzięła się nazwa Twojego Bloga?
 - z burzy mózgów
4. Twój ulubiony smak?
 - ten nie odnaleziony, który czuję jak jem coś nowego
5. Jaki zapach najbardziej lubisz?
 - domu pachnącego ciastem
6. Czym jest Twój największy kulinarny sukces?
 - uśmiech na twarzach osób jedzących i to jak im smakuje
7. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
 - spać, gotować, piec, jeść, odpoczywać
8. Czego nigdy w życiu nie zjesz?
 - psa, wątróbki i chyba robala...
9. Twoja ulubiona potrawa?
 - sushi
10. Wschód czy zachód słońca?
 - wschód, daje nadzieję na pogodny nowy dzień
11. Owoce czy warzywa?
 - owoce i warzywa

Moje pytania:
1. Jakie są twoje kulinarne inspiracje?
2. Czego nie tolerujesz w kuchni?
3. Bez jakiego dania nie wytrzymasz miesiąca?
4. Jaka przyprawa dominuje w twojej kuchni?
5. Słodko czy wytrawnie?
6. Jeśli Twoja kuchnia byłaby krajem, to jakim?
7. Wymarzony urlop... Ty gotujesz czy odpoczywasz?
8. Jaka pora roku najbardziej Cię inspiruje do kuchennych eksperymentów?
9. Kto/co sprawił, że gotujesz?
10. Co jest najważniejsze w gotowaniu?
11. Dla kogo najbardziej uwielbiasz gotować?


1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, na swoim blogu już odpowiedziałam na zadane pytania, jest mi bardzo miło,że ktoś docenia moją pracę, dziękuję :)

    Pozdrawiam,
    Zosia !

    OdpowiedzUsuń